Klickedicken

2013-02-14
23:32:50

Alla hjärtans dag!
Hur firar man alla hjärtans dag!? 
Jag passade på att sticka till gymmet, vad som kändes som klockan sex på mogonen, tillsammans med Susanna, Anna, Johanna och Bea! Gymma kändes så inte som min grej först... springa runt o leka med konstiga maskiner och leka biff och jag vet inte vad. Meeeeen när vi körde tre pers i ett litet rum tillsammans var det mycket roligare! :D Men om jag ska skaffa gymkort? Knappast. Jag klarar mig bra utan att betala en spänn för att gymma! 
 
När vi kom hem blev det pölsa till lunch, sen ner till maxi och handla mat. (Anna tappade en sirapsflaska på golvet så att det blev värsta pölen!) När vi kom hem gjorde Anna godaste taco-crepsen! :D Tror att receptet ligger uppe på hennes blogg nu! 
 
Ville ha en bild på dem - alltså maten - här, men orkar inte leta upp sladden till iPhonen nu! Sååå den kanske kommer här senare! Vem vet..?

Kommentarer:
#1: Natta

Haha asså vem är Anders-Bengt som kommenterar på Annas blogg? x)

Svar: Hahaha, hur ska JAG veta det? XD Fråga där istället ^^
Klickedicken

2013-02-15 @ 00:32:09
#2: Natta

För att du bor med anna, så du kan ju fråga henne, tänkte om hon kände den me de konstiga namnet haha ^^

Svar: Det är tydligen Johanna ^^ Annas kompis
Klickedicken

2013-02-16 @ 11:32:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: