Klickedicken

2013-02-11
23:30:07

BodyCombat
Som rubriken lyder var jag o tränade idag! BodyCombat på Sportlife.. Jag kan ju säga att det kanske inte är min träningsform diretk. Med risk för att låta rätt dryg så kändes det hela rätt meningslöst. Stå och boxa i luften. Det kändes också som att 75% av tiden var det inte ens i takt med musiken. Yay. 
 
Förhoppningsvis har de ngt som är roligare. Tror att jag ska testa ngt annat på onsdag. Eller ah, hänger på de andra på vad de gör, så blir det nog bra!
 
Längtar till att det blir varmare ute också så att man kan springa och slippa ha så här kass kondition utan att behöva gå på.. ah.. sånt där...
 
Fan vad dryg jag låteer, men nej. BodyCombat var inte min grej. ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: