Klickedicken

2013-02-21
19:11:49

Chalmers
Idag var jag på besöksdag på Chalmers!
Vet inte om jag är mer eller mindre förvirrad nu än innan, men det var lite kul i vilket fall. Jag ska gå Teknisk Matematik eller Teknisk Fysik... Kommer antagligen inte in på fysik, men kommer nog in på matte. Så där väger matte över. Sen är matte roligare än fysik, och efter att ha kollat igenom alla kurserna o så känns matte liiiite mer lockande. Tror jag. MEN (det stora mennet) folk som går fysik verkar ha så mycket roligare än de som går matte! Jag vet inte varför, men det verkar verkligen så! Och att det är kul är såklart det viktigaste, annars tror jag inte man orkar med en sådan utbildning!
 
Det tål att tänkas på asså...!
 
Från när jag och Fille skulle på fest på Chalmers i höstas.. Måste ju visa upp min Chalmerströja! (a)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: