Klickedicken

2013-02-23
21:50:08

Mobilblogga

Har försökt skriva ett inlägg från mobilen sedan Ulriks uppträdande i melodifestivalen, men det har inte fungerat!! Poängen med inlägget var att Ulrik var en av de få som faktiskt var bra i årets melodifestival!

Jag tyckte verkligen att Ulrik o det första bidraget skulle gå vidare till final i kvällens deltävling, men så blev det inte. Alexander Bard blev lite dissad och kom inte ens vidare till "andra omgången" eller vad de kallar det.

Dessutom måste jag säga att melodifestivalen var mycket bättre förr! Nu får man sitta o genomlida skitlåt efter skitlåt medan låtarna från förr ändå var bra. (Ja, jag fattar vad som är skit o inte, trots att det inte är min musikstil!) Alcazar var tex bra när de var med! Nu var de pausunderhållning och ägde fortfarande alla bidragen. Alla utom Ulrik o Alexander Bards "band".


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: