Klickedicken

2013-02-03
20:02:48

Paket!
Jag fick paket på posten för några dagar sedan förresten! 
I fanns min efterlängtade skor! :D Älskart! Mycket trevligt med ett par skor som inte ser ut som.. illa, men som fortfarande är bekväma!
 
Dåliga bilder jag har tagit med mobilen.. När jag har mer tid och ork blir det kamera-bilder igen ;)
 
Som jag antagligen har nämnt ett antal gånger här så har jag svårt att hitta skor som passar, eftersom jag har problem med mina fötter. De har "fel form" tydligen. Men dessa sitter bra! :D

Kommentar:
#1: Susanna

Vilka skor är deet? :O Snyggaaaaa iaf! :D

Svar: De som du tyckte var bäst av de jag skickade! Fulaste bilden, jag vet! Men ändå :D
Klickedicken

2013-02-03 @ 21:03:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: