Klickedicken

2013-02-09
12:47:41

Planer!
Nu har jag inte skrivit på flera dagar av olika anledningar. Bland annat så har jag varit sjuk. Och då händer ingenting, alltså finns inget att skriva om. Och ingen vill väl egentligen läsa om hur sjuk man är? Nej. Tråkigt.
 
Nu har jag ett helt lov på mig att bli frisk. Ska tänka på att inte bli för kall framförallt! Jag tror att olika människor blir sjuka av olika anledningar. Såklart för att man är smittad av ngt, men att man har olika grejer som får det att utbryta. Min grej är kyla. Blir jag för kall så blir jag ALLTID sjuk. Sen är ju sömn en viktig grej också. Döden är när man är kall, (typ kallt ute, kallt inne och man orkar inte hämta en filt eller så för det är ju "bara lite kallt") och sedan inte hinner sova tillräckligt.
 
Så nu på lovet ska jag hålla mig varm och gå o lägga mig i tid! 
 
Vad ska man göra idag för övrigt då? 
Jag ska skaffa lila färg så att jag kan färga underhåret igen! Lila en gång till och sedan får det bli brunt! Och då ska jag färga brunt innan det lila är sjukt urtvättat och blivit typ grått. Haha. 
 
Sedan kommer Fille, Julia och Susanna ikväll. Vi har mycket att prata om! Så det räckte inte med igår, vi måste fortsätta idag!! Dessutom ska Filles dreads flätas i! :D:D
 
Om det finns någon tid över ska jag räkna lite matte. Ska försöka plugga en timme varje dag under lovet. En timme. Inte mer och inte mindre. Kanske blir hela sista söndagen eftersom jag inte kommer hinna klart med det jag ska göra på åtta timmar. Men ah. Sånt är livet. 
 
Ah, nu hittade jag såklart ingen bild från när mitt hår var sådär fint lila! Visar en bild på när det var grönt istället! :D
Taggar: Fille, Julia, Susanna, hår, lila, planer, sjuk;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: