Klickedicken

2013-02-27
16:15:07

Plugg, plugg och åter plugg...!
Jag överlevde..! Både svenskaredovisningen och matteprovet klart!
Svenskan vet jag inte alls hur den gick, jag bara flummade lite. Kunde inte ens läsa på mitt papper, men läraren verkade inte totalmissnöjd iaf. Så jag är glad.
 
Matten var skitläskig! Ni vet när man är klar efter mycket mindre tid än man borde och börjar leta fel man har gjort...? Det slutade med att jag trodde att allt jag gjort var fel, gjorde om, kom fram till samma sak, räknade allt baklänges och kom fram till att inget stämde. Eeeh.. jag kom inte på ett bättre svar, så lämnade in det som det var. Haha, hoppas det dög!
 
Jag o Susanna tänkte fira det med att gå o träna ikväll! (Y) 
 
Nu ska jag egentligen skriva ett PM om Kafka och skicka till Svenskaläraren typ ikväll. Och så borde jag skriva svar på sjukt många idrottsfrågor. Eeeh, borde börja med det! 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: