Klickedicken

2013-02-17
21:17:00

Sista dagen på lovet!!
Jag kom fram till att enligt min filosofi att man pluggar en timme om dagen, så borde jag plugga iaf åtta timmar idag. (Lördag o fredag är ledigt o söndag pluggar man mer, så det är inte så exakta beräkningar). Iaf. Jag har inte pluggat alls på lovet, så åtta timmar idag. Det blev två och en halv. Meeeen mycket bättre än alla andra gånger jag har försökt plugga! Har läst igenom hela samhällsprovet en gång. EN gång. LÄST. Provet är på tisdag.. Oooops. Får plugga det imorgon! Tyskaboken som ska vara klar typ.. på onsdag - senast - har jag NÄSTAN läst en tredjedel av. Heeh. Dags att fortsätta kanske. :s
 
I vilket fall tog jag en liiiiten paus från pluggandet för att gå på BodyBalance! Det var lite kul på ngt sätt, men känns inte riktigt som träning. Visst jobbigt för benen när vi körde "styrka", men jag vill ha det mer ... fartfyllt! Det är en bra avkopplingsgrej såhär innan måndag, men aaaah.
 
Efter skulle jag o Susanna springa bort till Friskis för att träna på gymmet där med Anna och Bea. Meeeen när bussen inte gick ville Susanna lata sig o åka hem, så jag sprang.. eh "sprang".. upp till Friskis ensam. Det var långt tills de skulle stänga, så när jag kom var det bara en timme kvar. Hittade Anna och Bea och körde ett "varv i det lilla rummet"! haha, jag orkar inte förklara vad det innebär, meeen det var duktigt av oss iaf! :D
 
Nu ska jag.. läsa tyska eller kolla på top model med Anna. Jag borde göra det första, men det lär bli det andra XD
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: