Klickedicken

2013-02-06
20:09:37

Slaaaapp
Igår pluggade jag sönder på fysik för att klara provet idag. Det gick bra med tanke på hur otroligt lite jag pluggade, haha. Menmen. Det är anledningen till att jag inte skrev igår.
 
Förutom det var jag o dansade igår. Har världens träningsvärk idag!! Armar, baksida lår och lite i magen. Yay. Av någon anlening älskar jag träningsvärk. Det gör gott-ont liksom. Samtidigt är det jobbigt, sååå ah. 
 
Nu borde jag plugga svenska inför provet imorgon, men jag ska ta det lugnt fram till middagen asså! Hur tar man det lugnt då? Jag kollar på Top Model! :D
 
Om jag ska ta det superlugnt typ en stund kollar jag på ngt intelligensbefriat, men kul tv-program... Idag blev det Top Model. En annan meningslös favorit är Svenska Hollywoodfruar. Det var de två jag kollade på mest när jag var sjuk i två veckor och satt hemma :p
 
En annan klassiker är att baka kaka! Idag blev det med Anna. Massa citat från det! <3
 
 
Ingen kommentar till det där.. hahah

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: