Klickedicken

2013-02-16
17:35:00

Träna på lovet!
Det här lovet har jag ägnat åt träning!
 
Eftersom jag inte fyllt nittion än tränade jag gratis på friskis o svettis, så har vart där o gymmat med lite folk. Det var skiiiittråkigt i början, men det blir lite roligare när man har testat lite olika maskiner o vet hur de fungerar. Meeen jag skulle aldrig orka gå dit ensam tror jag. Sjukt tråkigt utan någon att skratta åt och som skrattar åt en eller någon att peppa o som peppar en. Tyvärr har jag inte hunnit köra något gruppträningspass där, så vet inget om det! Men gymmet var litet o (..mysigt är fel ord) ..trevligt? haha
 
Jag o Susanna körde dessutom en provapå vecka på Sportlife/Nordic Wellness. Där har vi bara kört gruppträningar och inte varit något i själva gymmet. Meeeeeeen gruppträningarna har varit fett roliga! (Jag tycker fortfarande att bodyattack var sjukt tråkigt, men ah) Idag körde vi Zumba! Det var jätteroligt! Lite salsaaktigt, men samtidigt känner man igen lite steg från streetdancen på Move. Åh, det var kul! Och sjukt svettigt! :D
 
Sh'bam är en annan dans-gruppträning på sportlife. Den tycker jag var roligare än Zumban, men det var inte alls lika jobbigt, så ibland det ena o ibland det andra blir ju en perfekt blandning! :D RPM är också en gruppträning jag gillade.. Typ spinning. Fett nice. :3
 
I vilket fall har det blivit sjukt mycket mer träning detta lovet än typ någon gång annars! All träning har kanske inte varit jätte effektiv, men ändå. Det har varit ROLIGT! Och jag har knappt skadat mig, haha! Har lite ont i benhinnorna, menmen. Benvärmare hjälper!
 
Min träning de senaste trettio dagarna, och då har jag varit sjuk i två veckor! Jag är stolt iaf, haha. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: