Klickedicken

2013-01-11
15:52:04

En fredagseftermiddag

Man känner att skolan är igång alltså! Man behöver sova så mycket mer, men hinner sova mindre... Det har gjort att i alla fall jag är redan sjuk! Kul liksom... Styrka kondition på idrotten idag. Kunde jag vara med? Neej, har feber :( tiden till att blogga har inte heller funnits.

Snön är tillbaka också! Visst är det fint med snö, men det är också ett tecken på att det fortfarande är vinter. Jag som vill ha vår!

Vi hade öppet hus i veckan också! Mysigt värre. Jag o min älskade M.I.K.R.O. förening fick ett eget klassrum! :D (nej, det är inte MIN förening, meeen ah) I vilket fall så körde vi både det ena o det andra i mikrovågsugnar. Niorna såg ut som att de tyckte det var rätt coolt ändå asså (:

Aja, sitter på bussen på väg hem från skolan nu. Blir nog att sova några timmar för att orka marionette... Funderar på att ta med kameran. Fota eller röja? Den eviga frågan...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: