Klickedicken

2013-01-13
13:37:00

Länkbyte!
Susanna är en ASNICE människa! Den som har hängt på min blogg över jul vet nog det rätt väl vid det här laget. Något ni kankse inte vet är att hon också har en blogg? Den är rätt värd att läsa assååå! Hon skriver också om lite random saker, som jag. :D
 
 
Bland annat har hon en fiin lista på vad vi har gemensamt. Det är SJUKT mycket. Det började nog med att vi insåg att vi har likadana elvispar, sedan gick det bara utför! XD
 
Som man kan vänta sig är hon en minst lika nördig naturare som jag. Senaste var "Hej!=hejfakultet!". Hahhaha, älskart! :D
 
Länk: http://pingvincheesecake.blogg.se/

Kommentarer:
#1: Natta

Den listan susanna hade på sin blogg, vem har hon snott den ifrån? För du har inte gjort den så de kan inte vara från dig x)

Svar: Den som jag inte har gjort kommer nog från dig ;) Jag skulle också gjort den, men orkade aldrig xD
Klickedicken

2013-01-13 @ 15:32:55
#2: nathaly

hahaha aa den kändes bekant ;)

Svar: :)
Klickedicken

2013-01-16 @ 12:11:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: