Klickedicken

2013-01-07
20:49:59

Lista
Bara för att...
 
Tycker du att det är coolt att supa? - Inte coolt! Men alla gör som de vill, bara de gör som de SJÄLVA vill!
Kysst en främling? -
ja
Fått ett sugmärke? -
nej 
Gjort ett sugmärke? -
nej 
Sagt nej till sex? -
jao 
Smygit ut? -
ja 
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? -
definitionsfråga!
Sovit bredvid någon av samma kön? -
ja
Sovit bredvid någon av motsatt kön? -
ja 
Gråtit framför någon du älskar? - 
ja
Skrikit ord som hora och slampa till någon -
Näe. Ska jag påpeka hur kass någon är så är det inte de orden jag använder!
Badat i havet? -
ja?
Har haft snöbollskrig? -
ja
Varit på sjukhuset? -
ja, men inte på länge nu! :D
Sovit i över 12 timmar? -
inte vad jag vet! Gillar inte att sova.. mycket roligare att göra saker! Dock är det ju nice att vara utvilad :p
Sett en film mer än 10 ggr? -
Tjenare Kungen <3 ..och queen of the damned. haha
Fått ett IG? -
ja.. tjänstefel av läraren dock. Hon sket i mitt sjukintyg och dissade all "alternativ idrott" jag hade gjort. 
Varit ute en hel natt - 
Definiera "ute"? och "natt".. Tänker på när man varit hemma hos en hel natt. (och såklart vaken) eller när man var på metaltown och kom hem vid fyra.
Bråkat med en vän -
bråkat och bråkat. vän och vän. Men ja. Definitionsfråga dock. :)
Hur lång är du? -
171 curkus
Ögonfärg? -
blå/grön
Hårfärg? -
blond med lila underhår :D Funderar på att färga det lila brunt iofs :3
Stil? -
Jag har stil, ja? Nej, men vad för stil snackar vi? Klädstil? Musikstil? odefinierad fråga ;)
Du skriver låtar/dikter? -
nääe.
Du kör fotboll/innebandy? -
Jag undviker all sport som involverar en eller flera bollar ^^
Du är ofta med kompisar? -
Så fort jag får chansen! Känner mig utfrusen ur samhället när jag inte träffat någon mer än familjen på en hel dag!
Hur ofta duschar du? - känner att alla som läser det här inte har med det att göra ^^
Använder du deo? -
ja, vem gör inte?
Är du kär? -
nej :(
I vem isåfall? -
Har du sagt "jag älskar dig" utan att mena det? -
tror inte det
Är du rädd för kärleken? -
nej, varför skulle jag? ;o
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? -
Det du! ;D
Saknar du någon speciell person? -
saknar många! Just nu två st extra mkt!
Har du svårt för att bli kär? -
ganska.. ;s
När kysste/hånglade du med någon sist? -
läääängesedan! En fest i höstas....
Ångrar du det? -
nääe ;p
Är du singel? -
jao :/
När fick du senast en komplimang? -
hmm, jag vet inte! D:
Har du hånglat med någon av samma kön? -
nej
Vilka kläder sover du i? -
pyjamas!
Vad hatar du verkligen? -
fett... typ olja på pasta o sånt. USCH
Vill du gifta dig? -
inget jag har funderat på asså
Vill du ha barn? -
både ja och nej.. inte nu iaf. :p
Har du piercat dig? -
näe, men hade vart nice :3
I så fall, vart? -
navelpiercing hade vart så sjuuukt snyggt! ...om man vart smal, höhö
Vad är klockan nu? -
20.47
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? -
så sjukt många att det finns inte... bilder på google, facebook, olika bloggar, shock, balklänningssida osv.
Gillar du punk-stilen? -
musik? kläder? eller som "de" är? 
Vad gillar du för musik? -
trash/death metal, metal i största allmänhet, bara inte power metal eller så :s

Kommentar:
#1: Susanna

Du kan ju inte bara inte säga vilka du saknar :O och jag kommer ligga vaken hela natten och undra hur ofta du duschar :/ ;)

2013-01-07 @ 20:59:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: