Klickedicken

2013-01-12
16:28:00

Marionette @ Sticky Fingers
Igår spelade Marionette på Sticky för första gången på alldeles för länge! 
Innan vi drog dit hade vi ingen aning om ifall det skulle vara packat eller typ tre pers där, men jag hade feber så tog med kameran ändå :D
 
Gillar småspelningar asså. När man tröttnar på kameran och vill röja en låt kan man lägga den på scenen utan att någon över huvudtaget bryr sig. Visst, det finns en risk att någon välter ett glas öl så att det kommer på kameran, men risken får man väl själv bedömma. :3
 
Tänkte dela med mig av några bilder från igår! Har verkligen inte hunnit fixa till så många, men ändå! :D Sen kom jag på smartaste grejen med mina fokus-problem. Så ah, känns bra. Ska nog skaffa glasögon snart... heeeh.
 
Mike på bas :D Eller Mikael.. vet inte vad han föredrar. Men ah :3
 
Weiii, tycker att de är ascoola asså :D
 
Alex och vad-han-nu-heter! Minns inte.. sorry :s
 
Fett var det i vilket fall, även om det inte alls var så bra som det har varit. Ändå liksom :D 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: