Klickedicken

2013-01-17
22:35:37

Redovisning
Det jag alltid har ogillat mest i skolan är att prata inför folk. Jag räcker - fortfarande - sällan upp handen och redovisning är mardrömmar. Det som är näst värst är att snacka engelska inför andra människor, det är det ämne jag, enligt mig själv, är sämst på. 
 
Imorgon kommer mardrömmen, jag ska ha en redovisning på engelska. Heh. Kanske dör lite där. Dessutom verkar det som att de har planerat om hela dagen så att vi är TVÅ klasser på engelskan. I så fall är det ju en nära döden upplevelse! 
 
För att göra det ännu lite värre är jag inte riktigt klar med redovisningen, men det har jag bara mig själv att skylla, så det kan vi nästan glömma igen. Vi får ta o hoppas att jag överlever morgondagen! I så fall ses vi kankse igen! ;)
 
Bjuder på en bild från Köpenhamn.. För att det var fett kul och jag vill vara LEDIG igen! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: