Klickedicken

2013-01-29
20:53:11

Sånt sjukt OFLYT
Jag hade sånt jäkla oflyt idag asså! 
 
Först snö-regnade det horisontellt när jag skulle från bussen till skolan, var heeelt blöt när jag kom fram!
 
Men det som var riktigt oflyt var när jag skulle till dansen. Först tog det för lång tid hemma och jag missade första vagnen innan jag ens hann gå utanför dörren, så fick kuta till för att hinna med nästa. Precis när jag kom till hållplatsen åker vagnen. Jag får stå kvar i kylan, andfådd och vänta på nästa vagn. Eftersom den vagnen var efter den senaste jag borde hinna med fick jag skynda mig från vagnen och bli andfådd och död igen. (Vill påpeka att jag inte har SÅ dålig kondition som det låter som här när jag inte är sjuk eller precis har varit det!) Iaf. Jag hann till lektionen! Men det kändes att jag hade missat det förra veckan. Det var SJUKT mycket koreografi att ta in! Men det är okej, det är kul ändå. När man klarar av ngt. Hahah. När vi var klara och jag skulle till vagnen igen regnade det och när jag ser hållplatsen kommer vagnen, jag kutar igen och missar den precis. Och får vänta på bussen. Sen var jag ju genomblöt och kall när jag gick från hållplatsen och hem. 

Nu har jag ont i halsen och känner att jag så smått börjar tappa rösten! (Y)
 
Vad gör man då? Ehm. Gråter en skvätt och tar nya tag! Nej men jag ska nog ta o kolla på House om tio min! :D Det blir kvällens höjdpunkt :3
 
Snodde den på google.. heh.

Kommentar:
#1: Susanna

House är så bäst!! Åhh jag blev något förvånad och deprimerad när Wilson sa det där på slutet :O

2013-01-30 @ 17:12:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: