Klickedicken

2013-01-22
22:52:35

Sjuk igen!
Matteprovet gick ..bra! Eller ja, över förväntan! Så jag är glaad för det. Däremot fick jag höra från gaaanska många att jag inte borde dansa på eftermiddagen. 
 
Alex: "Men Jenny, vad är det för dans du dansar?"
Jag: "Street: :D"
Alex: "Då ska du INTE dansa idag! Omg..."
 
När till och med Alex säger att man inte ska träna, ska man inte. Hon är lite galen och det äger! :D
 
I vilket fall så blev det ingen dans. Kändes lite tragiskt asså, men men. Nu är nästa mål med livet att bli frisk! Hur sjutton blir man det? Jag tänkte satsa på
 
- käka c-vitamin (typ citrusfrukter)
- dricka te (framförallt grönt te)
- sova så mycket jag kan
- se till att inte bli för kall (ha feeett mycket kläder på mig)
 
Är det någon som har några andra förslag på vad man kan göra för att påskynda sin tillfrisknad? ;p
 
Det blir ingen skola för mig imorgon.. Första dagen i trean! Har ingen aning om hur man sjukanmäler sig.. haha, de ändrade nämligen i somras och har inte gjort det sedan dess ^^
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: