Klickedicken

2013-01-30
11:49:17

Vårdcentralen
Imorse insåg jag att jag verkligen måste ringa vårdcentralen för att få rätt grejer utskrivna. Det jag hade höll på att ta slut. 
 
Så jag ringde till vårdcentralen och de skulle ringa upp. Jag förberedde mig såklart på först ett förhör på telefon och sedan en tid hos dem där de gör samma sak som alltid, varje gång jag går dit. Men när de ringer upp frågar hon i telefonen ut mig och sedan skriver hon ut det jag behöver direkt! Helt otroligt smidigt! Dessutom slapp jag ta mig ner till vårdcentralen när jag är sjuk, vilket var rätt skönt. 
 
Det var tack vare att han som senast skrev ut det till mig skrev det i min journal. Det hade tydligen ingen gjort innan, såe ah. Skriver en läkare ut något som du ska använda mer än en gång, men bara vid behov; påminn dem att skriva in det i journalen så tjänar du massa tid i framtiden! :D
 
Bilden lånade jag här.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: