Klickedicken

2013-01-27
17:00:37

Vart tog dagen vägen?
Oj! Hela dagen har gått och jag har inte gjort ett skit av vad jag skulle göra! 
 
Det har blivit ett pepparkakshus, en skitstor maräng, glass och en rödbetskaka. Det ena följde på det andra. Tvättat har jag gjort också! Nu ska jag sätta igång med saker jag skulle gjort. Det blir först att försöka få upp lite mer saker ur flyttkartongerna. Har hela mitt rum i sånna kartonger efter att jag målade om. Har inte hunnit fixa det. Men nu ska jag få upp det mesta! Måste dammsuga också... Plugga ska jag också hinna. Och har planerat att gå o lägga mig tidigt hela veckan för att bli frisk på riktigt för en gångs skull. Eeeeh.. Kan bli svårt att hinna med det här känner jag. Bäst att sätta fart med en gång!
 
Blir lite Zombiekrig/Eldrimner/Marionette till för att överleva! :D:D
 
Alex. Marionette @ Sticky i Januari av mig ;)

Kommentarer:
#1: Susanna

Pepparkakshus???? :D God jul <3

Svar: Hahah, ja! Hittade två pepparkaksdegar i kylen.. Anna ville direkt baka hus! :DSammaaa <3
Klickedicken

2013-01-27 @ 17:36:20
#2: Susanna

HAHA visst var det den degen jag hade med mig någon gång? <3

Svar: Hahaha, ja det var det! XD <3
Klickedicken

2013-01-27 @ 22:22:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: