Klickedicken

2013-07-12
20:37:00

Chalmerist? Javisst!
Woooho! Jag kom in på Chalmeeers! Precis det jag ville också, nämligen Tekninsk matematik! 
När jag var liten, typ sju eller ngt, var jag heeelt säker på att man först går i "skolan" till typ nian och sen när man är "stor" går man på Chalmers. Att det fanns något som kallas "gymnasium" hade jag ingen koll på... Eller att inte alla går på Chalmers. 
 
Nu vet jag att inte alla går på Chalmers. Och att alla inte kommer in heller för den delen. Meeeeeen alla jag vet har sökt och som jag har pratat med idag har kommit in på det de vill, heeeelt sjuuukt! :D Av dem ska Susanna gå på Fysik, alltså tyyyyp samma som jag, Julia ska gå sin kära bioteknik, Vickan på Maskinteknik och sist men inte minst kom Sofia och Ami in på Z. FETT JU!
 
Man är vuxen när man går på Chalmers... såååå... Jag är barn i EN MÅNAD TILL. Sen är det slut. Då blir man vuxen o galen, har jag hört! Ser fram emot det som faaan asså! :D
 
 
Jag och min bror igår. Han, om någon, kommer ju gå på CTH någon gång i livet alltså! :D
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: