Klickedicken

2013-07-09
20:54:49

Knorrfest eller inte?
OKEJ, nu måste någon hjälpa mig! Ska jag jobba på knorrfest eller inte!? Ska jag det måste jag åka på möte på torsdag, så får se till att veta innan det liksom, haha! Själva "festivalen" är den 3e augusti...
 
Jag tänker att det alltid är värt att jobba på festival, kankse? Men samtidigt dissar nog Fille. Då får jag åka ensam till Trollhättan.. lilla knepiga Trollhätta, liksom. Sist sprang vi runt och hittade ingenting utom Raubtiers hotell och bil. Hahaha. Eh. Vilka spelar då? Shining, Crashdiet, Ölhävers o massa annat... smått... konstigt. Asså Crashdiet... Men.. GAH HJÄLP! 
 
Kör en bild Eldrimner från Sticky i brist på annat. Ville ha en från förra året när de spelade på Knorrfest, men hittade ingen. Har sååååå ingen ordning på mina bilder! 
 

Kommentarer:
#1: Natta

Ofta crashdiet spelar?! Haha

Svar: Haha, jaaa.. Tydligen. Vill du jobba där med mig? Funderar dock på att skita i det. :p
Klickedicken

2013-07-09 @ 23:47:24
#2: Natta

Haha ja skulle vela sett dom men tror aldrig jag hade orkar jobba där haha :)

Svar: Nää, kanske inte. Meen vi hade kunnat göra så att jag jobbar och du är där som gäst :P
Klickedicken

2013-07-15 @ 17:20:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: