Klickedicken

2013-07-14
11:27:05

Köpte skor!
Jag har sååååå länge tänkt köpa ett par nya gympaskor. Eh träningsskor? Vad säger man? I vilket fall så åkte jag ju in til stan med Susanna igår för att köpa ett par. Först kollade vi runt på bikini... för att det är jobbigt med skor. Hittade en som var såååååå fin! Och kostade typ.. inget. Värt liksom.
 
 
Tydligen var det 20% rabatt på rabatten... eeh. Värt igen. Då var det ju nästan värt att köpa skorna som var för dyra också? För när de plötsligt blev mer än 200 kr billigare var ju det också värt! Jag kanske slipper ha ont i fötterna liksooooom :D Såe, vi köpte skorna med! 
 
 
Ojoj, nu blev fokus på sulan och skon suddig... meeen ni överlever? haha :p Världens skönaste skor! Jag gick runt i dem hemma igår. Haha, ville inte ta av mig dem ens! :DD
 

Kommentarer:
#1: Natta

Vart köpte du bikinin? Ja söker en bikini!! Haha :)

Svar: Stadium :) De har maaaaassor på rea :D
Klickedicken

2013-07-14 @ 16:19:12
#2: Susanna

LILLA SKOOON!!!!!

Svar: Jaaa! :D
Klickedicken

2013-07-14 @ 21:41:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: