Klickedicken

2013-07-13
15:29:10

Lööördag
Whoopwhoop, vad händer idag?
Först skulle jag få upp mina nya skåp på väggen. Fick upp de på ena sidan rummet, men inte mer. Ska fixa det ikväll! Kan ju faktiskt visa en bild på hur det ser ut just nu. Det ligger massa grejer i som inte ska vara där, det finns inga hyllor än och inga dörrar... heeeh
 
 
Jag har tränat också! Theo kom med idén att vi CYKLAR till gymmet. Aldrig att jag orkar det, tänkte jag. Meeeen vi överlevde :D Och träna orkade vi också, hahah. Måste göras igen assåååååå :DD

HAHAH, den här fiiiinfina bilden får illustrera detta...
 
Precis när jag fått in cykeln i lekstugan kom Anna och ba "Vi åker o badar nu!" Jag: "VÄNTA  PÅ MIG!" Såååe precis hemma från det nu! Ska till stan med Susanna o kolla in skor om typ en minut.. sååå det blev lite konstig avslutning. Synd, haha 
 
HEEEEJDÅÅÅÅ ;D
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: