Klickedicken

2013-07-07
23:59:44

Metaltown, igen!
Jag inser också att det inte är så kul att bara läsa massa text. Inga bilder, liksom. Men det får funka.. har inga bilder på datorn, så lägger till det senare om jag orkar ladda över från mobilen.... ;D
 
Dag två skulle börja en halvtimme innan mitt pass, alltså halv fyra. Meeeen jag kom kvart i, heh. Det var i vilket fall skit samma, för att det var ingen som ville att jag skulle göra ett skit förrän kvart över! Då fick jag och typ fem-sex andra gå bort till campingen för att vakta entrén. Eller ah, alla sorterades bort till andra ställen utom jag och en tjej som hette Julia. Vi stod och sa till campingmänniskor som ville gå ut fel väg att de skulle gå rätt. Detta höll vi på med från kvart över fyra till åtta-nio, sedan fick vi kolla vand på de som skulle in istället. Tro det eller ej, men det var sjukt roligt! Om någon känner att hen har dåligt självförtroende (framförallt när vi snackar utseende) är det här det PERFEKTA jobbet! Jag har aaaaaldrig fått så många "åååh, du är så söt!" eller "Shit vad snygg du är!" som då. Jag har iofs inte fått några sådana alls, men.. ändå. Man får massa komplimanger! Oberoende av hur ful man är, och man blir lika glad varje gång! :D Meeen man måste palla att folk kanske är liiiiiite väl borta fram mot kvällen. Typ har inget annat än kilt på sig och även den är på väg av. Handen innan för och ba ställer sig mitt ivägen och glor rakt ut... eh. Får man problem finns det iofs alltid en vakt på plats! Så, det är lugnt. JAG FICK HA RADIO btw! På riktigt. Vilken jäkla status där... ;D 
 
Ah... spårade ut. Det skulle kommit nya funktionärer vid sjutiden, men de försvann innnan de ens hann komma till oss, så vi var jättefast i entrén. Annars skulle vi fått gå runt på campingen och snacka med folk, menmen. Vi fick iaf gå en halvtimme tidigare i slutet, så vi fick se en del av Slipknot! :D Heeeeelt otroligt! :D Har sett dem innan på Metaltown.... men fortfarande. Typ när de får heeeela publiken att sätta sig ner på huk, spela en vers och sen få alla att hoppa upp samtidigt! FETT! Dessutom hade jag jobbat mina 20 timmar, så jag var klar för iår! Dagen efter skulle bara bli chill på spelningar. Lite jobbigt att jag inte visste någon som skulle vara ledig och som jag skulle kunna hänga med liksom...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: