Klickedicken

2013-07-08
22:03:30

METALTOWN PÅ RIKTIGT!
Dag tre var jag heeeeeelt ledig! Helt sjukt! 
 
Alltså började jag dagen med att sova nästan tillräckligt. Sedan åkte jag till hisingen för att träffa Lulle! Första gången på huuur länge som helst! Och vi MÅSTE ses igen! Jag har lovat att komma upp till Örebro ngn gång och bo hos henne, haha :D <3
 
Efter att ha träffat Lulle smet jag in till stan för att ta bussen ut till Metaltown. Iiiiiiiihhhhh, METALTOWN, liksom! :D Kön till bussen var lång, men inte oändlig. Väl på satt jag brevid en snubbe med snyggaste dreadsen i stan och snackade om musik och festivaler. Förutom att han verkade heeeelt pantad var han rätt kul, haha... :D När jag kom in på området och till funkistältet hittade jag chalmeristerna igen! YES, folk jag typ känner och som dessutom är kul. Perfaaaaaa! :D Iofs hade Gustav, numera kallad farfar, fuckat upp sina ben på Slipknot dagen innan och kunde hoppa max två cm, om han tog i som... jättemycket! Den andra chalmeristen, rödskägg, skulle jobba lite till, så han fick göra det, medan jag hängde med farfar och Amalia. (Y) 
 
Vilka band vi såg och i vilken ordning allt hände är lite diffust... meeeen jag träffade Fille och var på campenis (stavningen på det kan diskuteras), träffade Malou i hennes popcorn/godis-stånd och hängde med farfar, rödskägg och en tjej som jag redan glömt namnet på! ...och Amalia. Iaf. Eldrimner, som var det jag egentligen helst ville se, var inte alls så bra som de har varit tidigare. Tråkigt! Menmen. Det vägdes upp av att Korn var heeeeeelt bäst! Även om vi satt o käkade langos med kanel o socker under tiden. Fett gott för övrigt!
 
Korn. Det ser ut som att de eldar upp scenen! haha :DD
 
På tal om mat... Extreme food... Någon som vet? Vi skulle käka zebra, känguru och krokodil, för att det är så jävla metal! Tyvärr var det massa jordnötssås som rödskägg inte kunde äta, så det blev bara två av dem. Gustav tyckte det var en aaaasbra idé att ta massa olika såser på, bara för att de stod där och såg läskiga ut. Såklart tog vi båda först en med en åsna, sedan satans blood och en till. Satans blood lät ju mest metal av alla liksom. Han doppar tungan i den och typ dööööööör. Jag tog en gaffel sånt och ris och dog ännu mer. Hahaha, det BRÄNDE SOM SATAN i hela munnen och läpparna och aaaaallt i en timme efteråt! Haha, sjukt! Vill påpeka att det finns en skala för hur starka saker är... vet inte vad skalan heter, men på den låg satans blood på 800 000. Det är en.. del. Vi satte oss i funkistältet med maten och hittade Amalia. Gissa om hon fick smaka? haha Hon dog också! BANAAAAAAN! typ. 
 
Vid ett annat tillfälle hittade vi bilar och Amalia med mat i tältet och ah. eh. Hur ska jag förklara? Det kom en mygga, den dog nästan, stack någon i fingret, hamnade i Amalias överblivna mat, fick en grav med ett kors. Allt sades på intressant tyska och bilar parkerade längs salladsblad. Ja, jag var yngst av dessa människor och jag är 19 ^^ Vi diskuterade också hur man kan tunnla genom en vägg och hur man kan få smutsig disk att tunnla ner i diskmaskinen (Y)
 
Graven. Bilden är tagen av Rödskägg, som faktiskt KAN fota! 
 
Nu kan jag bara säga att jag längtar till nästa spelning och jag längtar till Chalmers i höst! Om jag kommer in då. Eh. Det får jag veta på fredag! Håll tummarna för mig!? (a)

Kommentarer:
#1: farfar

Tufft inlägg

Svar: HA! Farfar, din tjockis! (okej, jag vet inte om du känner mig tillräckligt väl för att inse att tjockis är... tjockis. Jag vet inte, skit samma! :D )
Klickedicken

2013-07-08 @ 22:41:32
#2: gramps

I mina dar har jag minsann vetat tjockt nog för att veta när tjock betyder tjock eller ej, unga dam.

//kan gå idag

Svar: Hahha vilken jävla tur för mig.. folk blir alltid sura på mig när jag kallar dem tjocka. Eller feeeeeta. D:
Fett! Hoppa, då? ;)
Klickedicken

2013-07-09 @ 17:44:28
#3: gramps

Hoppet är det sista som lämnar en, sa en vis man en gång.

Och det sista som kommer tillbaka när det har begått sin sorti. Nämen serre jag är asvital nu.

Svar: Åh, det säger alltid min mamma! :D
Djuuuupt asså! Vilken tur att ditt hopp inte lämnade dig helt efter Slipknot då... typ två cm kvar iaf! :D
Klickedicken

2013-07-09 @ 23:09:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: