Klickedicken

2013-07-03
22:04:00

Metaltown!
Jag tycker om Metaltown, verkligen, men efter att ha betalat för att gå på festivalen fem år i rad kände jag att det var dags att gå gratis. Speciellt när det plötsligt blev svindyrt och tre dagar... (Jag hörde dock på radion idag att de har gömt flera tredagarsbiljetter i centrala Göteborg om någon vill leta!)
 
I vilket fall ska jag jobba imorgon! Såååå pepp! Kanske lite jobbigt att det är mellan 15.00 och 02.00. Meeeen ändå! :D Kommer träffa massa kuligt folk o så! Och höra massa bra musik hela dagen! Natten efter ska jag jobba 16.00 till 01.00. Lite kortare, så bättre. Man kommer inte tröttna liksom. Och det bästa av allt är att jag är ledig sista dagen, alltså den dagen då de bästa banden spelar! ;D Iofs gillar jag småspelningar mycket mer än stora, men ah. Eldrimneeeer spelar sista dagen! Och dem ska jag lätt se! :D
 
Alex, sångaren i Eldimner på bilden! 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: