Klickedicken

2013-07-15
14:51:00

Paris!
Som ni kankse minns var jag i Paris i början av sommaren och lovade att ni skulle få bilder därifrån? Jag tänkte att jag skulle redigera lite innan, men orkade aldrig. Så nu får ni oredigerade bilder från PARIIIIS!
 
Jag tror ingen vill läsa värsta lååånga texten om vad vi gjorde, så visar ba lite bilder. ;D
 
Min farmor som käkar lunch på tåget vi fick ta när de ställt in flyget. Goooodast lunchen typ, vi var så sjukt hungriga!
 
Den här kyrkan låg liksom precis ovan för vårt hotell. Den är känd som bara den, men har helt glömt vad den heter! Fy på mig. 
 
Random cool människa som klättrade i en stolpe o gjorde coola grejer med en boll! :D också vid den där kyrkan.
 
Här är en sån där asjobbig bild man MÅSTE ta som turist... 
 
Tårna på en staty! :D
 
Jag och farmor på museum! Vi skulle kolla på Mona Lisa och den där kända statyn...
 
Här är stayn! Någon som vet vad den heter? heeeh.
 
Museet! (Y)
 
Vi klättrade också upp i triumfbågen för att kolla på utsikten. Eller ah. Stan :D
Jag tycker det är asfint när hela staden är typ grå, förutom en massa gröna träd! :DDD
 
Eiffeltornet är ju ett måste att fota... Här är det från triumfbågen.
 
...och här är det typ.. underifårn? XD
 
Såklart måste man käka baguette! Med tanke på att jag var "baguetteslukaren" förr var jag fetttt glad :D
 
Avslutningsvis skrev vi lite vykort. Enda bilden på hotellrummet också (Y)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: