Klickedicken

2013-07-27
21:14:44

Tysk bebis
Imorse, så fort det inte regnade sönder, promenerade jag till Theo för att äta tysk bebis. En tysk bebis, är typ som mormors månlandskap, alltså eh ägg, mjölk, mjöl och smör i en form i ugnen. Feeett gott. Ami kom också dit för att äte bebis. Har inte sett henne sedan studenten, så det var fett mys att träffa henne igen! :D
 
Förutom att vara kannibaler kollade vi intagningspoöng på det vi går i höst. Eh, jag kom in med två poängs marginal på det där provet! Lite tur måste man ha! ;)

Jag lekte frisör på Theo också. Kändes så sorgligt att klippa bort mys-håret, jag älskade det. Meeeen det är fint som det är nu också! Lite kortare ba. Eller mycket. Men ah :)) Tyvärr har jag ingen typ före- och efterbild... meeen ah 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: