Klickedicken

2013-07-08
22:55:37

Varför ser man ut som en apa på bild?
Vad gör man en måndag? Jag tänkte typ... Åh, jag drar till banken och försöker hämta ut både mitt och min kompis id-kort. Eeeh, jag fick ut mitt eget. Inte hans. Blä på det. Han får gå tidigare från jobbet, för att de inte vill vara lite snälla. Kul. Aaaaja, jag fick ut mitt! Det är aaaaasfult, haha! menmen. Det gäller i FEM år. Och jag ser asförbannad ut på bilden. Eller som att det luktar illa. Jag vet inte. ..och jag saknar mitt svarta hår!
 
Träffade Julia också! :D Kändes som att det var hundra år sedan sist, även om vi sågs igår... Meeen det blev en promenad och en jäkla massa tjöt. Fett. Julia är cool.. Meeeen hon gick inte med på sh'bam! Det var synd, för det var bara 12 pers där, alltså maaassa plats och mycket roligare än vanligt! :D Folk med lite självdistans är kul också. Typ "Vi kör limbo! Tänk att näsan ska gå under! Min näsa går inte under iofs, för den är sååå lång! Haha"! Värt.
 
OKEJ jag vet inte vad jag ville med det här... Kollar på Bond-film med familjen, meeeen det är reklam o grejer. Och.. eeeeh, jag vet inte!
 
HEJDÅ :D
Ni fick en mysbild från midsommar ba för det asså XD
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: