Klickedicken

2013-06-16
21:19:37

Bästa vännerna <3
Igår var min första dag hemma i Sverige efter Parisresan med farmor. Jag gick upp tiiidigt och försökte få ordning i mitt rum och lite så. Fick verkligen skitmycket gjort! :D Sen träffade jag Theo <3 Promenera runt vårt typ område och snacka gamla minnen och sånt. Sååååå mysigt att ses igen efter att ha vart borta! Visst var det inte många dagar, men det kändes som två veckor eller ngt eftersom vi gjorde så mycket i Paris!
 
Fick i vilket fall springa iväg till gymmet efter ett tag för att träna Zumba med Julia! <3 Blev heeeelt skakis i benen efter det passet, haha! Kände mig såååå klen. Menmen. Det SKA bli bättre. ;D Nu har man all tid i världen att träna massa :3 Aja, efter gymmet stack vi in till stan en snabbis för att köpa ett fotoalbum som skulle bli en födelsedagspresent från mig till Theo. Hon hjälpte mig att bestämma hur alla bilder skulle sitta o så i TIMMAR. Tack som fan för det! Men.. sen började det åska, så hon vågade inte åka hem. Alltså fick hon sova i min soffa, haha. Perfekt! 
 
Idag började vi dagen med att gå på CX. Det MÖRDADE mig helt. Mina lår. Hahha, de var ju redan döda efter Zumban liksom. När vi kom hem var Susanna redan där. Susanna! <3 Jag skrev klart alla små knepiga texter till alla bilder i fotoalbumet så att jag skulle kunna ge Theo det när han skulle komma dit något senare. OCH JAG HANN KLART! 
 
Jag är rätt kass på att säga till folk att jag tycker om dem tror jag.. Men idag blev en tycka om-dag! Theo fick fotoalbumet, som han verkligen blev jätteglad för! Jag är skitnöjd! :D Sen fick alla tre kompis-eiffeltorn-nyckelringar av mig, så nu har vi likadana fast olika färger! Hoppas ni alla tre har koll på att jag älskar er, va? <3
 
Nu blev det jävligt osammanhängande o så. Och fjolligt. Men ändå! Tyvärr har jag ingen bild heller... Borde tagit en bild på fotoalbumet... Och någon gång måste vi ha en bild på oss alla! Alla fyra tillsammans liksom! :D
 
PUSS

Kommentarer:
#1: Juliaaaa

AAAW :D <33333 <333<33<3 (snygga hjärtan yeha)
Okej, jag vet inte vad jag ska skriva. HAHA. Låter fett tragiskt att jag inte vågade gå hem dock. "min 5-åriga vän julia...."

Svar: :D <3Hahha, nej! Min asballa vän Julia som är lite rädd för åska! ;D
Klickedicken

2013-06-16 @ 23:14:19
#2: Susanna

Hoppas du har koll på att vi älskar dig! <3

Svar: PUSS! <3
Klickedicken

2013-06-16 @ 23:20:27
#3: Natta

Du borde tagit en bild på albumet elr nyckelringarna ;)

Svar: Hahah, jaa. Hade inte en tanke på det då! :o
Klickedicken

2013-06-17 @ 19:45:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: