Klickedicken

2013-06-16
23:19:25

Google+
Asså.. det här med Google+.. Är det någon som faktiskt använder det? Man hörde så mycket om det för liksom längesedan, typ i början av hösten, så nästan ett år sedan. Jag hade problem med min hotmail, så tänkte testa om min gmail funkade, varpå jag hittade ett mail som berättade att min kompis hade kommenterat något på Google+, så var ju tvungen att kolla!
 
Det handlade om en bild som han la upp på min motsvarighet till facebooks logg, tror jag, i september förra året. Efter det har det inte hänt någonting jag hos mig. 
 
Eh, min fråga är då: Är det någon som faktiskt använder det där? Och... är det någon som vill vara vän med mig? haha har typ två vänner vad jag kan se... och orkar inte leta upp folk. 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: