Klickedicken

2013-06-10
23:01:48

ID-kort
Idag var jag uppe och klar klockan TIO på morgonen! Heeelt otroligt! Jag o Theo skulle nämligen på cykeltur till Mölndal för att gå till banken. (Läs samla vuxenpoäng). Bland annat skulle vi båda fixa nya ID-kort, så vi stack till ericssons foto, eller vad det nu heter, och blev fotade. Fett dyrt, menmen. Vi bytte bilder också! Så nu ser det ut som att jag har bilder på mina två barn; Theo och Jenny, i min plånbok. Haha. Den ena drömmer och den andra ser ut som den ska massmörda. Ni kan ju gissa vem som hör till vilken beskrivning? 
 
Jag, Susanna och Julia hängde hos mig större delen av dagen också, sen drog vi in till stan och busade. Hahaha, herregud vilka människor ni är. XD
 
Nuuu ska jag sova! Upp tidigt som fan imorgon, ska ju till PARIIIIIS! 
Förmodligen bloggar jag inte förrän jag kommer hem, men ska ha med kameran, så det kan bli en del schyssta bilder när jag väl är tillbaka ;)

Puss

Kommentar:
#1: Susanna

LYCKLIG RESAAAAAAAA <3

2013-06-11 @ 00:13:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: