Klickedicken

2013-06-22
23:24:00

MIDSOMMAR
OH MY GOD vilken fin midsommar jag hade! 
Jag, Theo, Jesper och Julia tog bussen till Susannas landställe för att få en finfin midsommar på landet. Allt blev skitbra! Vi badade till att börja med. Första doppet för iår och det var inte ens kallt! Visst är det lite svårt att komma i ändå, men det var verkligen inte kallt. Jesper.. Du borde också badat! Midsommarstången blev fiiiin, men vi hann inte dansa runt den förrän det började regna. Tyvärr. Men det är okej. Den stod där och det är huvudsaken! Vi plockade blommor för att göra kransar att ha i håret också! Det var en intressant upplevelse. Snyggaste kransarna blev det ju inte, men vad gör det!? Min var.. eeeh.. ah. Jag kan säga att Theos var charmig iaf! Haha :D 
 
 
 
 
 
Efter kransarna och stången och badet (som ni kankse får bilder på senare, för att Susannas mamma var flitigare med kameran än jag) kraschade vi i soffan inne och spelade poker och svarade på underliga frågor. Vi har en speciell fascination av att svara på knepiga frågor asså.. Men det äger. Vi är bäst! Man får veta mycket mer om alla andra varje gång liksom. Älskar sånt :D
 
 
 
Natten tog över och vi la ut madrasser på golvet och bäddade fiiiint. En somnade i en säng och de andra på golvet. Efter att ha dragit ännu fler frågor och agerat macka. Efter typ tre timmar vaknar jag och har så sjuuuukt ont i ryggen, men är klarvaken. Vad gör man då? Alla sover jättefridfullt, det är typ ljust och man själv är helt pigg... och har ont i ryggen av att sova på en madrass på golvet. Jag la mig i soffan, ville inte väcka någon som sov liksom. haha (a) Men det sög, så jag hittade en säng och sov en timme till. Värt. typ fyra timmar sömn istället! 
 
När jag vaknade var Theo uppe, men alla andra sov, så vi läste Chokladkokbok.. Jag är fortfarande sugen på att baka, hahah!
 
 
Jag är lite av ett fan av att bada, så försökte få alla att bada på kvällen igår, men det gick ju inte. Idag var vi iag två som ville, så jag o Theo "badade" medan Jesper och Susanna dansade på bryggan och Julia läste en bok i stugan. Det var så enormt kallt att det måste tagit en kvart att komma i, men fem sekunder att komma upp. Haha, men det var värt. :D
 
Vår kära Julia 3 åker snart från Sverige, så vi ville ge henne en present. Den ägnade vi en del tid, men vill inte avslöja vad det är förnågot än, ifall hon läser liksom! ;)
 
Förutom det här har vi myst massor och ätit så att alla rullat runt... Helt sjukt. 
 
Men ni är BÄST! <3 Häng med mig hela sommaren!
 
 
Alla bilder är helt oredigerade... och... eh.. jättefina... haha :D <3
 
 
 

Kommentar:
#1: Susanna

VI SKA HÄNGA MED DIG FÖR ALLTID! <3

Svar: ÅÅÅÅÅH VAD BRA! :DD <3
Klickedicken

2013-06-23 @ 22:39:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: