Klickedicken

2013-06-05
17:13:00

Överraskningsfest
Igår kom Theo, Susanna, Fille, Julia 3 och Vilma hem till mig för att pynta, göra skyltar och fixa maten till vår överraskningsfest! Julia 1 har nämligen blivit svensk medborgare, och det måste ju såklart firas stooort! Varför då inte med en överraskningsfest!? :D
Theo och Julia 3 :D Sååååå coola! 
 
Susanna har bullleeee! :D
 
När hon kom blåste vi serpentiner på henne och sjäng nationalsången. Perfekt! Sen fick hon mat och kakor och var tvungen att uppföra sig typiskt svenskt hela dagen. Presenter fick hon också! En "svensk" mango av Susanna och en sverige-bikini av mig o Theo. Haha 
 
 
Vi kollade på Fucking Åmål också... eftersom det var det Julia trodde att vi skulle göra när hon kom. Och så skulle vi till Gasquen, också som en överraskning, men då var bara jag på! Alla var sjuka eller orkade inte, så jag o Julia gick dit utan ögonbindel o sånt. Meeen när vi kom dit var det vääärsta kön, så vi gick ett varv, ett till och ett till. Sen var det typ 45 min tills det stängde, så det kändes ovärt. Promenera kändes roligare. Totalt blev det 9,5km... eeeh, oj. Sen hem o sova och nu har vi hängt framför datorn under täcken o grejer till klickan tre, haha. Värt. :D Julia är cool! <3
 

 

Kommentarer:
#1: Juliaaaa

NI ÄR BÄST (och jag ser typ kriminell ut på sista bilden... buhu ahhaha)

Svar: DU ÄR! (Hahah, snyggaste bilden ju..! Nej, det finns bättre bilder på dig, men den beskrev tillfället så bra och den är ju inte dålig, även om det finns bättre! (hej mb))
Klickedicken

2013-06-05 @ 20:32:03
#2: Natta

Ofta hon inte var svensk medborgare?! O.o

Svar: Näe, hon kom hit när hon var åtta. :P Cammi blev ju medborgare nyligen och Fille är inte än, så varför inte? :)
Klickedicken

2013-06-06 @ 14:56:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: