Klickedicken

2013-03-16
10:43:00

50 frågor!
Snattade den här från Nattas blogg.
 

1. Hur gammal är du om fem år? 24

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Susanna, Theo, Matz, Julia och Julia på 77-dagarsfesten (plus alla andra som var där iofs, men ah), klassen i skolan, sen Fille på kvällen. Vääääärt! :D

3. Hur lång är du? 171 eller 172. Vill hellre vara 171, så vi säger det!

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Irene Huss någonting för en vecka sedan med alla myyysiga människor som firade min födelsedag! <33 Minns inget av filmen mer än att mördaren drunknade och det var lik nergrävda med vita stenar på!

5. Vem ringde du senast? mamma

6. Vem ringde dig senast? mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Hmmm det kan duga!" från Susanna ;)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms:a om det inte är ngt bråttom eller viktigt liksom. xD

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda

10. När såg du senast din mamma? tyyyp innan jag o Fille gick till spelningen.

11. Vilken ögonfärg har du? beror på vem man frågar.. jag själv skulle säga grön-blåa, men har fått höra lite av varje xD

12. När vaknade du i dag? halv sju. Senast. Skulle till skolan ^^

13. Vilken är din favoritjulsång? Nej. Haha, nä men jag gillar inte jullåtar. Julen är nice, men musiken..? nej. 

14. Vilken är din favoritplats? Har ingen speciell plats! Det beror mer mer för mig på vilka personer som är med och så än var man är. (konstig mening, men ni fattar!) 

15. Vilken plats föredrar du minst? Allmäna toaletter? Ingen aning.  

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Herregud, vågar inte tänka så långt!

17. Vad skrämde dig om natten som barn? När jag var liten var jag mörkrädd! När jag hade kommit över det var jag rädd att det skulle börja brinna i huset och att min familj skulle dö.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Antagligen ngt innan 77dagarsfesten! Eller när vi var där. Hmm, vet inte. Ni får mig alltid att skratta ju! :D <3

19. Hur stor är din säng? normal ;) 

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar. MacBook Pro <3

21. Sover du med eller utan kläder på dig? med... 

22. Hur många kuddar har du i sängen? två. Eller nä. En riktig kudde och en mjukishund som används som kudde, haha. 

23. Hur många djur har du haft? Inget! Men min syster har haft två ^^ 

24. Vilka städer har du bott i? Mööölndal.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Det beror ju helt på när och var! Inne vill jag ha strumpor, ute på vinter, höst och vår har jag skor, men på sommaren går jag gärna barfota. :) 

26. Är du social? Asså jag blir ju knäpp om jag sitter ensam en halvdag, så ah. Meeeen, hör ofta att jag är "för blyg" för att räknas som social. Jag vet inte XD

27. Vilken är din favoritglass? Jag gillar glass av principskäl. Kommer ihåg att glass var sjukt gott, sen blev jag laktosintollerant och den glassen man kan äta då är inte alls lika god. Sedan är ju hemgjord glass alltid godast! ;) 

28. Vilken är din favoritefterrätt? Nää. Inte efterrätt! Hellre fika. haha

29. Tycker du om kinamat? Jaa, men det får inte bli för ofta!

30. Tycker du om kaffe? Nej ^^

31. Vad dricker du till frukost? Vatteeeeeen! <3

32. Sover du på någon särskild sida? Vänster! Fast har faktiskt sovit på höger det senaste.. eeeeh, jag vet inte XD

33. Kan du spela poker? nej, många har försökt lära mig, men glömmer till dagen efter liksom!

34. Tycker du om att mysa/kela? Vem gör INTE det!? <33

35. Är du en beroendemänniska? Hahha, minst sagt ^^

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Justin Bieber.. känner inte honom, men ändå. :s

37. Vill du ha barn? Kanske det, men inte på mååånga år

38. Kan du några andra språk än svenska? jaaaa

39. Har du någonsin åkt ambulans? Jaa xD Men inga blåljus :C

40. Föredrar du havet eller en bassäng? havet, såklart! Ogillar att man får ont i huvudet av typ bassängvatten o såå

41. Vad spenderar du helst pengar på? Helst..? Konserter och bananer!

42. Äger du dyrbara smycken? nja. Definiera "dyrbara"? Haha, nej men det gör jag inte. 

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Kollar inte mycket på TV. Förut kollade jag inte alls, nu kollar jag när jag är död, så blir bara vad som råkar vara på den kanalen jag sätter på haha 

44. Kan du rulla med tungan? jaao

45. Vem är den roligaste människan du känner? <33

46. Sover du med gosedjur? Om min kund-kudde räknas, så ja ^^ 

47. Vad har du för ringsignal? eeeh, har den alltid på ljudlös så jag vet inte

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Skulle tro det :)

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en hantel.

50. Flirtar du mycket? Haha, nej. XD

 

Haha, ser att den här inte kom upp igårkväll när jag skulle lägga upp den, så frågorna i början stämmer liksom inte på idag, men det får ni leva med! ;)


Kommentar:
#1: Natta

HAHAHAHAHA frågorna 14-18 är exakt en kopia av mina svar juh! ;)

Svar: Hahah, den sparade inte mina svar! Internet fuckade, men trodde det sparades ändå, haha. Ska ändra! ;)
Klickedicken

2013-03-16 @ 13:35:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: