Klickedicken

2013-03-10
16:57:16

BILDBOMB!
Här kommer massa bilder från igår!
 
Susanna käkar smeet! Älskar att hon har handduken på huvudet och smet på handen, men ser ut som en prinsessa ändå! :D
 
Vi fick ett litet ryck och stänge in kaninen i ugnen, haha! (Såklart var den inte på, om någon skulle få för sig att tro det, haha.)
 
Anna och Disa! 
 
Det är jag som langar ALLA fula bilder här! Tog den här för att symbolisera det! XD
 
Den här bilden tycker jag är sjuukt bra! :D<3
 
Jag tror att Susanna hade det fett bra! Hon äger :D <3
 
Weeeiii, jag är glad! Hahah (Jag ska inte upprepa mig, men jag tror ni vet vad jag vill skriva här xD)
 
Jag vet inte riktigt vad som hände, vi ramlade i vilket fall! På alla de här bilderna är jag och Susanna fett flummiga och bara föööör mycket för att vi är trötta som sjutton. Vi har vart o tränat och sedan handlat maaaassa mat och sedan kommit hem till mig, käkat och typ... dött. XD
 
Då får vi den här blicken... haha :D
 
För att visa seriös-nivån...
 
Måste ju visa att Anna var med också, men det var hon som höll i kameran, så det blev bara en egobild på henne! haha <3
 
Det blev morotskaka bland annat! :D
 
"Jag har träningsvärk här!"
 
Avslutar med den här, där alla är med! Tack som fan! :D <33

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: