Klickedicken

2013-03-24
12:20:21

Bilder från f-spexet
Nu kommer äntligen de bästa bilderna från spexet! Det är sjukt många, men kan inte välja bort! haha 
 
Det handlade om Hans som skulle gifta sig, men först måste han hitta en prinsessa. Mamman var typ Törnrosa och skulle sova i hundra år om hon stack sig på en slända. Och så fanns det en narr, hovnarren. Han bjöd in tre prinsessor som han tyckte skulle vilja gifta sig med prinsen Hans. 
 
Det här är Malin, rödluvans lillasyster. Hon var en såndär typisk lillasyster! I princip alla jag var där med tycket att hon var sjukt lik min lillasyster Anna! XD
 
Det här är en av mina favoritbilder! Hon i grönt är pinsessan Anna, som var sjuuukt lik Julia! Tyckte det var fett kul! Sen längst till höger har vi narren som spelas av min "kompis" Anton! :D
 
Det var en tävling om att få prinsen. "Pussa grodan tre gånger efter jag har sagt att tävlingen börjar!"
 
Det här är en av mina favoritbilder!! :D <3
 
Malin med en grooooodaaa
 
Han var jäävligt duktig! ....och snyggaste klänningen :D
 
Rödluvan också!
 
Prins Hans och hans prinsessor
 
"Anna"! Asså.. sminket! xD
 
Han i svart är berättaren som kommer in i sagan och gifter sig med Hans mamma! Hon i rött är rödluvan
 
;D
 
Berättaren och Hans mamma
 
Rödluvaaaan! Måste säga att hon är sjukt duktig på att sjunga :D
 
Akten slut! haha :)
 
Purjolöksfight! 
 
:D
 
"Byt roller!" - inropen gör ju hela grejen!
 
Wihoo, Anton är cool! :D
 
"Gangnam style!" - haha alla dansar
 
De körde arga leken också. Även det på beställning från publiken! :D
 
Haha, jag vet inte. Minerna! <3
 
Han väckte henne ur den hundraåriga sömnen
 
Blicken! XD
 
"Hej vi sitter i bakgrunden o väääntar!"
 
Nu är det sluuut!
 
Tack o hej! Typ..
 
Vi körde egen purjolöksfight efteråt!
 
Igen!
 
Lite av allt folk som var där!
 
Och jag fick låna peruken! :D haha
 
Wihoo! 
 
Okej, nu är det vissa som förekommer mycket oftare på bild än andra, jag vill inte favorisera, men det är verkligen så att vissa är lättare att fota än andra, haha <3 Hoppas ni pallade alla bilder! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: