Klickedicken

2013-03-14
18:51:38

Dans och dans.
Hur kan det vara så stor skillnad på dans och dans? Jag både älskar och hatar dans, samtidigt. Streetlektionerna är fantastiska! Det är verkligen en av veckans höjdpunkter att gå dit! Jag tyckte om dansmixen när jag var liten också. Bugg är kul.. Allt som är färdigkoreograferat är kul! Att jag inte är det minsta duktig på det är en helt annan sak, men det är fortfarande kul. Måste ju nämna Sh'bam också! Haha, fett roligt!
 
När man plötsligt kallar att bara hoppa runt till musik blir det helt plötsligt något annat! Ser inte poängen alls. Kanske kan vara roligt om man gillar musiken? Jag menar, jag tycker att det är kul att mosha på spelningar, framförallt för att musiken är bra. Men jag förstår fortfarande inte.. Sen kanske det är ngt annat om man verkligen älskar musiken och så.. men nä. 
 
Om någon har en bättre förklaring till varför folk står o hoppar upp o ner till skitmusik från radion, än att "det är kul" så säg gärna till! ;)
 
Nu blev det ett jättebittert inlägg.. Inte meningen! Men jag fattar inte!
 
Bilden är snattad på http://www.folkuniversitetet.se/

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: