Klickedicken

2013-03-17
18:12:08

Fina människor o ful snö

I fredags var jag på spelning med eldrimner... Fett bra var de, men blev ba två låtar för att det var en tävling o massa band skulle hinna spela! Menmen, roligare än att sitta hemma. Dessutom fick jag träffa Fille! Alltid lika nice! ❤

Igår drog jag och massa andra till Matz kompis Sara i Kungsbacka för att leka mikro! Det blev många fina smällar, många pizzor och en pi-film. Mysigt värre!

Meeen när vi skulle hem snöade det! Massor! Jag undrar verkligen när sommaren kommer! Det kändes lite som att våren var på väg där innan snön, men nääe.

Av att vara uppe för sent tre dagar i rad o vara ute i kyla o snö har jag lyckats bli sjuk. Igen. Kul. Aja, får ta det lugnt o vila upp mig så blir det la bra!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: