Klickedicken

2013-03-23
00:24:53

Jag är övertalad!
Om du funderar på vilket du ska välja; Teknisk Fysik eller Teknisk Matematik och det kommer fram en något äldre kille i grön klänning och brun peruk och berättar om hur sjuuukt bra det är på TM är nog du också övertalad!
 
När du dessutom får lov att testa peruken är man helt övertygad om att TM är bättre än Fysik. 
 
Nej, men argumentet att TM är fett teoretiskt och man slipper labba var den riktiga övertalningen för mig! Nu är jag bombsäker på att matte går före fysik för mig, även om fysik låter coolare. Ska bara fixa betygen, haha. För att lyckas med det tänkte jag bli frisk nu, och för att bli frisk måste man sova. Sååeeee ni får en bild (oredigerad och allt) från spexet, så lovar jag att det blir fler imorgon! 
 
Jaaaa, det är en av favoritbilderna från ikväll! 
 
Puss.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: