Klickedicken

2013-05-11
01:17:00

Avatar @ Sticky
SHIT VAD LÄNGESEDAN!
Jag tror jag dör, så längesedan var det jag var på konsert! Heelt sjukt gött att vara "tillbaka" igen! Avatar är ju inte direkt sämsta bandet att komma tillbaka till heller ;D ÄLSKAR DEM! Kommer nog alltid tycka om Avatar, oberoende av vad som händer med deras musik o så. De har ju kvar den gamla. Synd bara att Simon inte är kvar.. jag blir leeedsen i ögat när jag tänker på det! Min nya favorit är nog Gruse. (Fet vändning där!) Har aldrig riktigt insett hur cool han är, ju. 
 
I vilket fall lyckades jag BÅDE röja o fota. Dessutom stod jag i mitten längst fram. YES! Det går bra nu, liksom. :D Men det kan inte vara ngt annat än mitten längt fram på Avatar liksom. 
 
Jag måste tacka Susanna och Theo, som hjälpte mig att komma iväg utan att dö, haha. Jag var heeelt borta! Men det gick bra till slut ändå! :D <3
 
Tänkte dela med mig av alla bilder o så, men kollade och det var 878 st i kameran, så går igenom dem när jag hinner! Det är dock några som verkar vara fett bra när man ba kollar nu! :D:D Orkar inte ens redigera dem nu iofs, men ah. Ska upp tidigt imorgon och åka in till stan och köpa balskor med Vilma! 
 
Meeeen ni får EN bild nu! Den är inte ett skit redigerad, så ska fixa det! haha Men sålänge liksom :))
För den som inte ser det är det Johannes! Han är så jääääkla cool! :D Vill bara krama dem allihop! Nästa gång jag ser ngn av dem ska jag be om en kram asså! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: