Klickedicken

2013-05-29
10:48:14

Funktionärsjobb
Jag och Julia hade tänkt jobba på Peace and Love, men som alla säkert vet så blir det ingen festival i sommar, så vårt jobb försvann. Istället ska jag jobba på Metaltown! Fick veta igår kväll att jag ska få vara där! :D Skitkul! Känns ju värt också eftersom jag egentligen vill gå på metaltown, men inte vill betala så sjuuukt mycket som det faktiskt kommer att kosta i år. Så jag är glaaaaad över det här :D haha
 
Jag ska också jobba på picknickfestivalen den 6e juni! Kommer hänga i infotältet eller springa runt och sälja band. Det var skitkul förra året, så hoppas på ngt liknande i år! ;D
 
Någon annan som ska jobba på festival i sommar? 
Metaltown förra året. Han var bäääästa vakten! Sorry att jag snor ngns bild, men kommer inte ihåg var den kommer ifrån. Typ aftonbladet eller ngt?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: