Klickedicken

2013-05-13
22:05:53

Klantig!
Imorse råkade jag slå väskan mot benet och trycka in en penna i benet. Tänkte typ att det ba gjorde jävligt ont just då, men att det snart skulle gå över. Det gjorde det inte. När jag skulle hem kunde man fortfarande känna att det var hårt och när jag hade tränat var det dessutom rött. Tänkte precis beskriva det som "ett cirkulärt märke med en diameter på 1,5 - 2,0 cm"! Eh, ah. Men ni fattar?
 
När mamma jag kom hem och berättade det för mamma fick hon ryck och ville kolla, så hon fick se och började skrämma i mig att det måste sitta ett stift kvar där i och att det är giftigt osvosv. Sedan ville hon "operera" det. Såklart lät jag henne göra det, meeeene... hon hittade inget! Inget stift alltså. Nu har jag snyggaste hemgjorda plåstret o grejer! Bara för att jag var lite klantig med en penna i väskan imorse...

Kommentar:

Hej sötis! Allt bra med dig idag? gillar du träning? :D

Svar: Hejhej! Jomen, allt är bra här! Hur är det själv? :)Det gör jag! :D Ska kolla in din blogg direkt, btw!
Klickedicken

2013-05-14 @ 13:16:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: