Klickedicken

2013-05-11
22:03:56

Leka frisör!
Vad gör man lämpligast när man är ledig och det inte är alldeles för långt kvar till balen och studenten? Ja, det är en bra fråga! Många skulle säga att det bästa är att plugga in i det sista för att få bra betyg, så att man har större chans att komma in på det man vill till hösten. Jag tycker att bästa idén är att att träffa en vän och leka frisör! 
 
Mitt hår var ju.... eh, lila-grå-blont under och normal färg över. Inte så snyggt när man ska ha det uppsatt på balen. Inte så snyggt alls iofs, så behövde verkligen färga det! Theo, som jag förövrigt ska gå på balen meeed, tyckte att hans hår var för långt och behövde klippas, så vi kom fram till att han skulle färga mitt och jag klippa hans. Perfekt! Båda blev fett nöjda med resultaten också! :D Jag har numera chokladbrunt underhår! :3
 
Det där med att ta bilder är kanske inget jag är skitbra på att komma ihåg att göra, men ah. Här får ni iaf se min SKITFINA frisyr! haha 
 
Just det, så såg hans hår ut innan jag klippte det! Finns ingen efterbild på ngn av oss, haha. Och NEJ han är inte sur, det där är koncentration! ;D
Taggar: Theo, hår;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: