Klickedicken

2013-05-06
21:37:49

Måndagar
Alla hatar måndagar känns det som. Det gör inte jag! Visst är det jobbigt att behöva gå upp tidigt på morgonen, men man får träffa alla fina människor igen! Dessutom är dagen kort och alla har grejer att prata om eftersom det har varit helg. Men det jag ville påpeka extra är att det är både CX och Sh'bam på gymmet på måndagar! :D Älskar båda två! Det som är lite jobbigt är väl kanske att man måste vara där tio min innan det börjar (som alla andra dagar, men ah, jag är alltid lite "just in time" eller "just NOT in time" som Peter sa att han var efter mitt utvecklingssamtal och han skulle till sin lektion. eh. Internt.). Iaf, jag slängde mig på cykeln för att hinna och var där med två minuters marginal! :D Perfekt! Sen när jag kom in i salen var alla där och det fanns inga 2,5kgs plattor kvar, sååååeeee jag tog en 5kgs! Trodde att jag skulle dö.. men det gick lika bra som det gjorde första gången med 2,5 så jag känner mig fett biff nu! Haha. Sen var det Sh'bam direkt efter och cd-spelaren hackade sönder, så vi improviserade lite. Alla improviserade såklart olika, så det blev lite konstigt, menmen. Det var KUL. 
 
Träna sh'bam och cx med mig nästa vecka? haha Man DÖR och det är skitkul! :D:D
 
(Nu ska jag plugga matte... har undvikt det heeela eftermiddagen, tom djursjukhuset var bättre liksom..)
Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: