Klickedicken

2013-05-20
21:41:09

Sista proooovet!
Sedan sist har jag skrivit fysikprovet jag pluggade till, men också ett matte- och fysikprov på Chalmers! Om man gör det har man ännu en väg att komma in på linjen man vill gå, förutom betygen. :)
 
En grej som är heeeelt underbar är att det bara är ETT ENDA prov kvar i hela gymnasiet för min del! Ett enda litet prov! :D (Visst, massa inlämningar, men det är inte samma sak liksom.) Det är lite kul att det är just ett matteprov också, haha :) Har pluggat in typ en tredjedel av kursen idag och det var inte ens speciellt svårt! Eller ah, har en lista på uppgifter jag måste kolla på igen, men det var inga grejer som kändes omöjlgia att förstå eller så, så det känns ändå braaaa :)) Provet är på onsdag, så kommer uppdatera er myyycket bättre efter det!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: