Klickedicken

2013-05-05
13:37:56

Trassel i Asgård
Igår hade jag och min kära dansgrupp uppvisning! Vi var "kärleksdryck" i Trassel i Asgård. 
 
Det gick såå mycket bättre än jag trodde och jag är stolt! Dessutom filmade min kära syster, så nu har jag stenkoll på vad jag ska jobba på i framtiden, haha ;D För två-tre vekor sedan hade vi inte ens halva dansen och det vi kunde kunde vi inte speciellt bra, men vi tog igen det denna veckan med två timmars extra träning och sen genrepet, så allt blev ändå bra! Jag är skitglad! 
 
Och som jag tror att jag skrev tidigare ångrar jag verkligen att jag var borta från dansen så länge.. Inser liksom nu hur mycket jag har saknat det! Jag jobbar på att få mina fina vänner att gå med på "provapådagen" i höst. Eller ah, de jag tror skulle tycka det var kul. Vill dansa meeer grejer! :D 
 
Nu hade det varit passande att lägga upp videon, men jag vet inte hur okej de andra i gruppen är med det asså XD ....och har inte funderat själv på om jag vill skämma ut mig för hela internet. Så ah. Ni får en bild istället ;D
 
Jag har kommit fram till att jag föralltid kommer se underlig ut på bild, så det är bara att acceptera. Sånna här bilder är kul ändå! :D <3
 

Kommentarer:
#1: natta

skicka filmer till mig då! ja som ändå så gärna ville se eran uppvisning men inte kunde komma :)

Svar: Nää, det går inte! Försökte skicka från mammas mobil till min, men den är för stor. Du får se den när vi ses istället ;)
Klickedicken

2013-05-09 @ 21:22:52
#2: natta

btw du i rosa, naaajs haha. de är inte varje dag!

Svar: Hahah, jag vet att det ser förjävligt ut! XD Meeen det är rött.. fast kass mobilkamera, så ser kanske inte så ut :P
Klickedicken

2013-05-09 @ 21:24:00
#3: natta

men lägg upp på youtube på privat så att bara du kan se den,och skickar länken till dom som du tkr är okej ser den. som fille gjorde me hennes skolas film :)

haha de ser rosa ut men ändå, rött o rosa är ändå ovant på dig x)

Svar: Nej, vill inte ha den på nätet ^^ Men du ska få se den när vi ses :P
Jaao.. rosa är jävligt mycket värre än rött, men det där var ändå inte snyggt XD
Klickedicken

2013-05-10 @ 14:53:45
#4: Natta

Hahaha o nääär tror du vi kmr ses? ^^

Svar: Jaa, du! Det vete sjutton ^^
Klickedicken

2013-05-11 @ 20:50:02
#5: Natta

Vrf vill du nt lägga upp den på youtube då? Som privat så bara du kan se den ^^

Svar: Ska vi diskutera får du gärna smsa mig istället ^^
Klickedicken

2013-05-11 @ 22:37:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: