Klickedicken

2013-05-01
02:22:00

Valborg!
Gissa om dagen började med att jag inte hann äta frukost, var tvungen att skriva klart mitt samhällsarbete och höll på att missa bussen. Det med bussen var väl lite kul... Mamma står på hållplatsen för bussen som ska åt andra hållet och hoppar och vinkar, men jag ser inte ett skit. Theo däremot ser att hon vinkar och tänker ngt i stil med "Ofta hon är SÅ glad att se oss? eller vad händer?". Bussen hann nästan komma fram till hållplatsen innan jag fattade att det var våran buss och vi borde springa.... meeen vi kutade som fan och mamma som redan var framme vid hållplatsen gick fram till bussen för att vi skulle hinna. Så vi hann, hahha. Värt som fan. 
 
Skoldagen sög och jag fick knark av VIlma, för hon är min sjuk-mamma. (Knark= typ alvedon) Det var alltså bra med "knark", dåligt med skoldag, haha. Men vi avslutade med att snacka med läraren en kvart om var folk bor, skolor och matte. Det var... intressant! :D Vi hängde i korridoren i en o en halv timme eller ngt, så att jag höll på att missa min danslektion också.. eeeh. Men ni är bäst, jag älskar er! :D <3 
 
Jag HANN till dansen. Och vi dansade i hela två timmar! Jag älskar det! <3 Vi fick ihop hela dansen också! Helt otroligt. Vi gick igenom ALLT och jag tror att jag kan alla steg i huvudet, men att göra dem är en annan sak. Ska lyssna igenom låten och försöka få ihop det imorgon asså. När vi hade dansat klart stannade jag och Emma för att köpa biljetter och snacka med "läraren". (Det känns jättefult att kalla henne lärare.. men ah. Lorina!) Alltså snackade vi med Lorina och hon pratade om att dansen är svår, men att vi klarar det galant om vi bara lär oss i huvudet när i låten alla steg är osv. Heh, kommer gå bra ja! Men jag ska försöka. Vet precis vilka ställen det brukar vara svart i mitt huvud om vad som kommer efter.. så ah. Hon sa dessutom att jag var duktig och har utvecklats jättemycket sedan jag började i september eller när det nu var! Och hon såg ut att mena det också... eeeh, jag är skitglad! :D <3
 
Cortegen var naaajs. Jag och Emma hittade två Emma till. Sedan kom Sofia, Maria (?) och Ami också! :D Meeen det var kallt så vi gick hem. Träffade lite gött folk på vägen och köpte en banan ocskå. Tackar och bockar för tålamodet att stå i en fett lång kö för att jag skulle få en banan.. :D
 
Jag och Ami hamnade hos mig och sen kom Theo också. Myyys. Det blev både snack och en film. Och så fick de se min balklänning, haha (a). Allt var fett mysigt, för de är också bäst! :D <3
 
Idag var en sån dag där jag har insett hur mycket människorna jag umgås med faktiskt betyder för mig. Jag säger det verkligen inte ofta, men jag älskar er!<3 Och på tal om att säga det ofta.. jag tror aldrig jag faktiskt har SAGT det till er alla. Det ska jag göra! <3 En annan sak som verkligen gör mina dagar värda är alla kramar. Jag ÄLSKAR kramar från fina och bra människor... <3
 
(Okej, det här blev skiiitflumm... men ah. klockan är halv tre, typ, så det kanske är okej?)
God Natt

Kommentarer:
#1: fille

lägg upp bilder från cortegen om du har några! :)

Svar: har inga! D:
Klickedicken

2013-05-01 @ 14:14:15
#2: Susanna

Kraaaaaaaaaaaaam <3

2013-05-02 @ 22:03:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: