Klickedicken

2013-11-23
23:10:35

Epic teaterresa
Igår drog jag hem med Skalman och Per till mig o hängde där och spelade gitarr. Uppklädda som fan och spela gitarr. Mys. Sen kom Arie (som matchade systempåse med skjorta) och Bambi, så att vi kunde ta bilen och smita iväg till Halmstad. Bästa att Skalman är typ inf lång och de andra inte långt efter, så ska vi klämma in oss i miiiinsta bilen. Det var trångt och mysigt. Dessutom lyssnade vi på Raubtier och In Flames, moshade i baksätet och headbangade i framsätet. Såklart var det skit på motorvägen, så typ helt stopp. Men värmlänningen tog igen det seda och vi klarade oss att inte komma försent (om man räknar med akademisk dubbelkvart). Faaast vi var tvungna att först fundera över hur stor chansen var att Lina skulle spela teater i en korvmoj. Men teatern var asbra och Lina var asbra! Sedan drog vi hem till henne och capsade energidricka, fanta och cola efter att ölen var slut. Alla skrek på tyska och var helt galna.. Tyska! haha shit. Sen välte jag typ ut allas öl, för att jag inte kan sätta en caps utan att välta glaset (heh). Därav mitt nya namn TraktorJenny.
 
Såklart spelade vi smash och guitar hero också. Sedan ut och göra Halmstads gator osäkra. Skalman går runt i min jacka och ser sjukt modellig ut, sedan får Bambi på sig den och blir ganksa bög. "Men lilla gumman, det finns bögar i Värmland med!" Det var nära att vi körde polisbilscaps också. Det hade vart ballt som fan! På väg tillbaka till Linas lägenhet kommer jag och Lina lite efter för att vi pratade om att kissa på kyrkan. (Mycket seriöst...) För att komma ikapp börjar jag springa mot de andra, varpå Bambi vänder sig om, se blandat glad och galen ut skriker "OH JÄVLAR, HÄR KOMMER TRAKTORJENNY!". Så okej, traktorjenny. Sen drog vi, hem. Kollade på en film som var så kass att jag somnade. Vaknade en kvart eller så senare och var hyper, så gick ner till köket med Arie för att dricka vatten och hoppa. Sedan upp och sova. Alla ligger på olika ställen i lägenheten och sover i KOSTYM. Haha, fintfint. Lyckades sova max tre timmar, sedan upp o vara hyper igen tills alla är uppe. Sedan gick dagen fort. Och vi var snart tvugna att åka hem.. Såklart somnade typ alla i Bilen. Tycker synd om Bambi som fick köra utan att ha någon att snacka med, men det var gött att kunna ligga ner i baksätet :3
 
På väg ut för att göra gatorna osäkra, käka kebab och kolla på galna ordningsvakter. 
 
God morgon barn!
 
Caaaaaaps!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: