Klickedicken

2013-11-10
21:36:32

Horrorgasque
För någon vecka sedan fyllde min danskompis Emma 18 och jag kunde inte komma och fira henne, så tänkte att jag kunde dra med henne på gasquen! Sagt och gjort. Igår sågs vi i regnet på Chalmers för att sticka upp på förfest hos Jo. Det var Emma, jag, Schill, Jo och Sunken plus vattenpipa, öl, energidryck och musik. Det var myyyys, så vi stannade kanske lite väl länge där innan vi sprang ner till Gasquen för att träffa Vickan. Iofs försvann folk där för att det var "för dyrt" med 30 spänn inträde. XD Kön var kankse lite väl, men när vi väl kom in och lyckades köpa ngt att dricka var allt bra igen. Hittade Per också! Och några randoms, typ två från Linköping där den ena bad mig om en kram och var astrevlig medans hans kompis stod en meter bakom och hade tappat bort sin fluga. I vilket fall snackade vi och hade fettrevligt tills det stängde! Det här måste göras om! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: